Tiimi Geopark Challangessa 2014 ja 2021 by Tapani Launonen

Tiimi Geopark Challangessa 2014 ja 2021 by Tapani Launonen
Tiimi Geopark Challangessa 2014 ja 2021 by Tapani Launonen

maanantai 18. maaliskuuta 2013

Mettään mennee

108 päivää 13h ja 19min Geoparkin alkuun ja tiimin kalenteri on jo uudistunut täydellisesti.
Kauden eka päätavoite täyttyi eli olimme eka ilmoittautunut Geoparkkiin, joten jossain sentään oltiin eka :-).
Jatko onkin ollut hieman takkuisampaa, kun kaikki yhteistapaamiset menee mestään. Ja vaikka mennään sinne, niin silti ei saada koko porukkaa kasaan. Varamiehiä onkin siis haussa...
Koska kaikki on niin levällään, EKT raportoi tiimin kuulumiset puhelnhaastatteluiden avulla.


EKT: Miten on treenikausi sujunut?
Tane: Tiimin painostuksesta olen paketoinut noita naprautuspaatinopintoja ja valmista on ihan kohta... Ja nyt jo useamman kerran olen myös paketoinut repun viikonloppujuoksulle Tuusulanjärven ympäri. Pakko oli siirtyä ulos juoksemaan, kun kuntosalin matto ei kestä mun vauhteja ja asetettiin käyttökieltoon. Yrittäjä lupas ostaa uuden mut ei oo näkyny...
Jokke: Jes, uusi termi, mä tiedän tän :-). Joo olen treenannut, Jag har treenat, yes. Tiimin painostuksesta olen vähentänyt työntekoa ja treenannut. Ihan käynyt hiihtämässä hangessa ja ladulla, sulkapalloa yms. Uimavuoroa vaatteet päällä ja reppu selässä ei oo vielä irronnu kaupungin byrokraatilta. Työnteossa olen siirtynyt koneiden käyttöön. Yllättävää kuinka muutama tonni kiviä siirtyy paikasta A paikkaan B helposti moottorikelkalla ja reellä vs. hiitämällä repussa.
Häpä: Tiimin painostuksesta olen keskittynyt laihduttamaan. Fysiikan lait eivät yrityksistäni huolimatta suostuneet muuttumaan ja oli pakko todeta, että lähes 106 kiloinen "ylimenokauden" ruhoni ei toimi halutulla tavalla missään lajissa. Kun kuntosalin pitäjä ostaa uuden, hiljaisemman juoksumaton ja pyytää käyttämään sitä, on se tulkittava jotenkin. Nyt on siis kevennetty 75päivää ja ensimmäiset tulokset ovat näkyvissä. Keventynyt ruhoni auttoi pois menestysputkesta ja nappasin hiihtosuunnistuksessa kauden ekan (mutta en toivottavasti viimeisen) viimeisen sijan ylivoimaisesti.

EKT: Mitens yhteistreenit ja treenikisat ennen Geoparkkia?
Tane: Jokunen yhteistreeni Joken kanssakin on ollut ja on suunnitelmissa. Kisa-, leiri yms yhteiskuviot ei mun kuvioihin vielä sovi, mut ammattitaitoa on sen verta paljon "perässä"roikkumiseen, et ei ne mua kaipaa ennenkuin kisassa. Suomen huonoimmat vitsit kirja ja ennenkaikkea sen rimanalitukset on opettelun alla kisaa varten, ja sehän on mun pääfunktio tässä tiimissä. Yhteistreeneissä ja kisoissa on se vaara, et vitsit loppuu ennen päätavoitetta, kuten viimeksi, siksi välttelen niitä, kun en ehdi lukemaan uusia vitsejä joka viikko.
Jokke: Tanen kaa sunnuntaisin ja kapulta nyt tulee ehdotuksia vähän väliä. Sihteerit ikävästi tuplabuukkaa viikonloppuja, mut vaellus ja treenikisa saatiin aikaiseksi. Suunnistamaan pitäs Tane saada, kunhan kausi alkaa.
Häpä: Kaikkea ja mahdollisimman paljon. Hisurogaining jää väliin, kun ollaa omalla hisuvaelluksella. Suunnistusta yms. yms. jos vaan joku järjestää. Pojille oon ehotellu kaikenlaista, katotaan pitääkö mikään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti